Funkcje produktu

Ulubione i inne funkcje

Jak działa opcja Ulubionych?

Funkcja Ulubione we Flashfootball pozwala wybrać konkretne mecze lub drużyny, które chcesz śledzić. Oznaczając je jako ulubione, możesz szybko uzyskać dostęp do najnowszych wyników, nadchodzących spotkań i otrzymywać spersonalizowane powiadomienia w czasie rzeczywistym. Aby dodać element do ulubionych, wystarczy kliknąć ikonę gwiazdki obok meczu lub drużyny, która Cię interesuje. Ta funkcja jest dostępna zarówno na stronie internetowej Flashfootball, jak i w aplikacji mobilnej.

Jakie są limity dodawanych drużyn i meczów do Ulubionych?

Możesz dodać do Ulubionych maksymalnie 200 drużyn i 500 meczów. Mecze są automatycznie usuwane z Ulubionych po ich zakończeniu.

Czy mogę dodać zawodników lub ligi do ulubionych?

Jeszcze nie. Możesz kliknąć ikonę gwiazdki obok danej ligi, którą chcesz śledzić, a te rozgrywki pojawią się na górze listy meczów. Jednakże nie otrzymasz powiadomień o każdym meczu z tych rozgrywek. Funkcja śledzenia zawodnika to coś, co chcielibyśmy wkrótce dodać, więc bądź na bieżąco!

Czy mogę zsynchronizować Ulubione z moim kalendarzem?

Obecnie nie oferujemy funkcji eksportu do kalendarza, ale możemy dodać ją w przyszłości.

Czy mogę zmienić domyślny sport lub kolejność sportów w menu?

Chociaż na stronie internetowej to nie jest możliwe, w aplikacji mobilnej zdecydowanie możesz dostosować menu sportów. Tę opcję znajdziesz w Ustawieniach – możesz zmienić zarówno domyślny sport, jak i kolejność wszystkich sportów w menu.

Czy mogę sortować mecze według czasu rozpoczęcia?

Oczywiście. Zarówno na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej możesz znaleźć opcję zmiany domyślnego sortowania meczów według nazwy rozgrywek lub czasu rozpoczęcia meczu. Opcję tę znajdziesz w ustawieniach (kliknij ikonę w prawym górnym rogu).

Jak mogę zmienić strefę czasową w Flashfootball?

Strefa czasowa jest ustawiana automatycznie na podstawie ustawień Twojego urządzenia. Jeśli chcesz zmienić strefę czasową, którą widzisz we Flashfootball, wystarczy, że zmienisz ją w ustawieniach swojego urządzenia (działa to tak samo na stronie internetowej, jak i w aplikacji mobilnej).

Jak mogę zmienić język?

W aplikacji mobilnej język można zmienić w Ustawieniach (kliknij ikonę w prawym górnym rogu). Należy pamiętać, że zmiana języka może wpłynąć na dostępność niektórych funkcji, takich jak Wiadomości, Komentarze audio czy Kursy.

Jak mogę zwiększyć rozmiar czcionki?

Na stronie internetowej możesz powiększyć widok, korzystając ze standardowej funkcji powiększenia w przeglądarce. W aplikacjach mobilnych obecnie nie oferujemy możliwości zmiany rozmiaru czcionki.

Jak mogę zmienić motyw na ciemny?

Możesz zmienić motyw na jasny lub ciemny, przechodząc do Ustawień (kliknij ikonę w prawym górnym rogu).